free website stats program Nieuw lid, Zoetermeer Holland | Harley Davidson Forums

Nieuw lid, Zoetermeer Holland

RoadkingAJ

New Member
Hallo ik wil mij bij deze voorstellen, mijn naam is AJ en ik ben sinds kort eigenaar van een Road King.

Ik ben 47 jaar woon in Zoetermeer Nederland en heb oa BMW 1200 GS Adventure gereden en ben blij met mijn overstap naar HD.

Lijkt mij leuk om in contact te komen met HD rijders in de omgeving.
 
Re: New member, Zoetermeer Holland

Hallo ik wil mij bij deze voorstellen, mijn naam is AJ en ik ben sinds kort eigenaar van een Road King.

Ik ben 47 jaar woon in Zoetermeer Nederland en heb oa BMW 1200 GS Adventure gereden en ben blij met mijn overstap naar HD.

Lijkt mij leuk om in contact te komen met HD rijders in de omgeving.

Translated:
Hello i would like to these proposals, my name is AJ and i recently owner of a Road King.i am 47 years living in Zoetermeer The Netherlands and have oa BMW 1200 GS Adventure driven and am pleased with my transition to HD.Seems to me like to get in contact with HD riders in the area.

:good
Welcome from Pittsburgh, Pa.
 
Welcome to the forum
Acceptable language on the forum is English please try and use a form of English in the future

Brian
 
Welcome aboard from Canada. Sorry, I don't know a word of Dutch, at least not like Bernie. :s
 
Glad to have you aboard! :ws:rider
From Central Florida.
 
Back
Top